Alla inlägg under april 2010

Av Alison - 28 april 2010 21:22

awwwwww den nya eclipse trailern är ju bara såå bra! blir helt galen hahaha 

Av Alison - 28 april 2010 21:09

På tal om vackrare hår som jag skrev i ett tidigare inlägg, så älskar jag mitt hår när jag har sovit i fläta! älskar ju bara lockigt! var bara tvungen att dela med mig ! :D

    

Av Alison - 28 april 2010 20:27

Nu är jag äntligen "frisk" :) fast istället har jag världens huvudvärk! kollat klart på 6e säsongen av one tree hill också, det blev lite tårar haha :)

har inte så mycket mer att skriva idag...

ha det bra! :)

Av Alison - 27 april 2010 13:48

Drömde om att jag var sjuk och när jag vaknade upp var allt sant. Halsen är helt uppsvälld...ska dricka honungste nu ich försöka blir frisk! 

hej så länge:)

Av Alison - 26 april 2010 22:09

Klicka bara på länken nedan och bli medlem :)


Klicka HÄR eller på bilden nedan!


  

P.S Glöm inte göra undersökningarna!!!


Ni kan även kolla in alisons.blogg.se!


Av Alison - 26 april 2010 19:48

Jag har sparat mitt hår i flera år nu och det känns ju aldrig som att det riktigt växer! Men på senaste har det faktiskt gjort det... här är lite tips för er som vill ha finare hår! :)


  • Borsta aldrig håret blött!
  • Rengör dina borstar regelbundet
    (samlas snabbt smuts och fett. Använd vanligt shampo) 
  • Fläta håret!
    (Fläta håret när du går och lägger dig, då slipper du tovor) 
  • Undvik hårfön.
    (Låt håret självtorka, om ni måste blåsa, använd hårskydd!!) 
  • Använd hårinpackning regelbundet.
  • Få i dig mycket e-och b-vitaminer.

  

Heldre undvika hårför en ett fint hår! :)

  

Av Alison - 25 april 2010 18:42

Gud vad mitt huvud värker! vill bara gömma mig under täcket...   hade rätt trevligt igår, förutom några småsaker! 

Här är några bilder från igår   



    

Söta Linda :)


   Denna bilden på Eva är lite komisk :P   Fanny leker med dildon haha   Mammorna

     Linda och Danne   

----------------------------------------------------------------------------------------------


Nu ska jag lägga mig och kolla film, och förhopningsvis få i mig nått att käka:)

tja så länge! 

Av Alison - 24 april 2010 16:15

Idag är det lördag och det betyder oftast fest! och idag ska jag välja mellan gå på Josefins födelsedagsmiddag som jag bara kommer få stanna i högst 2 timmar utan att drcka något, eller förfesta i sparör och sen gå ut...hmm har beslutsångest! Usch hatar detta...Och så måste jag fixa pengar oxå... Bläää

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Ovido - Quiz & Flashcards